Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Dec 2023 16:14:35 +0200

Tere,
palun registreerida Laur Kõivule.

Parimat,

Tiit

From: Oleg Juskov <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 12, 2023 11:13 AM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere Tiit,

Andke palun teada, kas antud fail oleks sobilik kooskõlastamiseks?

Küsiks ka üle kaitsetorude osas. Vastavalt multitorude tugevusklassile,
kas ikka oleks vaja lisada kaitsetorud  kui kasutatud multitorude
tugevusklass:

Hexatronic:

7mm torud on 4000N*

https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30284
<https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30284+_en_Hexatronic
.pdf?1676484134509> +_en_Hexatronic.pdf?1676484134509

14mm torud on 2000N*

https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30285
<https://www.hexatronic.com/hubfs/datasheets/28701-MPB30285+_en_Hexatronic
.pdf?1676483972000> +_en_Hexatronic.pdf?1676483972000

*Tugevus ületab TRAMi poolt nõutud.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101            [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Harjumaa, Estonia     www.corle.ee <http://www.corle.ee>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 17. november 2023 15:04
To: Priit Punnisk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Oleg Juskov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Võib-olla on tegemist arusaamatusega, aga täpsustage palun, mille tarbeks
on teil vajalik teostusjooniste kooskõlastust TRAM-ilt?

Meile teadaolevalt sai 11.10.2023. a koosolekul arutatud, et punktis 1
teostab ehitaja katmata osas sidekaabli katmise nõuetele vastavaks
(1250N), markerpalli eemaldamise ning kuna asendiliselt ja sügavuse
poolest erineb rajatud sidetrass projektist, siis oli Enefit Connect nõus
võtma ümbertõstmise kohustuse, mis fikseeritakse uues notariaalselt IKÕ
lepingus.

Punktis 2 oli kokkulepe, et ehitaja teostab katmata osas sidekaabli
katmise nõuetele vastavaks (1250N).

Antud tööde teostamiseks on vajalik Teil Transpordiametilt vahetult enne
töödega alustamist taotleda liiklusväliste tööde luba tööde teostamiseks
riigitee kaitsevööndis.

Juhime tähelepanu, et Transpordiamet saab kooskõlastada kasutusteatise
peale puuduste kõrvaldamist, uute teostusjooniste esitamist ning vastava
uue IKÕ lepingu sõlmimist.

-----------------------------------------------------------------------

Väljavõte varasemast puuduste kirjast:

1.	Riigiteega 11230 Harju-Risti - Riguldi – Võntküla km 6,12 - 6,14
paralleelkulgemisel pole sidekaabel paigaldatud piisavalt sügavale.
Teostusjoonise andmetel on sidekaabel ca 1m sügavusel, kuid projekti
kohaselt tuli sidekaabel paigalda kinnisel meetodil asendiplaanil oleva
kruuskatte alla 1,9m ja 1,5m sügavusele. Lisaks on nihkes võrreldes
projektiga Kaoste tee kinnistule (tunnus 56201:001:1123) rajatud
kaitsetoru ots ja rajatud sidekaabli paiknemine. Antud asukohta on
Transpordiamet projekteerinud riigitee ja Kaoste tee kinnistu mahasõidu
rekonstrueerimise.

2.	Teostusjoonise andmetel riigitee 11230 Harju-Risti - Riguldi –
Võntküla km 6,14 ja Kaldaaluse tee (tunnus 43101:001:1093) kinnistul
sidekaabel ilma piisava kaitsetoruta 1250N osas, kus projekti kohaselt
peaks sidekaabel kaitsetorus 1250N olema. Samuti on sidekaabli paiknemine
nihkes võrreldes projektiga. Antud asukohta on Transpordiamet
projekteerinud riigitee ja Kaldaaluse tee kinnistu mahasõidu
rekonstrueerimise.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Priit Punnisk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 17, 2023 7:48 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tiit Harjak
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Minu arusaamiste järgi leppisime kokku järgmist:

Ehitaja võtab uue kooskõlastuse geodeetilise joonise järgi (TRAM seab uued
tingimused). Multitoru täiendava katmise tingimus ei sega uue
kooskõlastamise võtmist. Täiendava kaitsmise ehitaja teostab 2024 kevadel.

Parandage mind, kui eksin.

Priit Punnisk
Projektijuht

Enefit OÜ  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/>
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 527 3586 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://energia.ee> energia.ee

 <https://www.energia.ee/et/avaleht>

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 16. november 2023 15:44
To: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere

Edastasite teostusmõõdistuse „Passiivse optilise side juurdepääsuvõrgu
rajamine VT1543 Harju Risti küla“ ning palute kooskõlastust.

Informeerime, et saame vastava kooskõlastuse anda siis kui 11.10.2023. a
koosolekul (Priit Punnisk, Oleg Juskov, Tiit Harjak, Laur Kõiv) arutatud
puudused on likvideeritud ning asjaoludega arvestatud (torude katmine,
ümbertõstmise kohustus).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, November 15, 2023 11:44 AM
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Laur Kõiv <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere,

Andke palun teada, kas Harju-Risti vt1543 läks ümber kooskõlastamisele?
Kaua aega võiks veel minna?

Tänud.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee> www.corle.ee

From: Oleg Juskov
Sent: neljapäev, 12. oktoober 2023 17:02
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: vt1543 Harju Risti projekti muudatus.

Tere,

Tänud koosoleku eest, edastan hetkel projekti ümber kooskõlastamiseks
sügavuste osas.

Nagu koosolekul sai otsustatud et hiljem oleks vaja torudele punktides
59-60 ja 48-49 multitorule täiendava kaitsetoru peale panna.

Digikonteiner allakirjutatud geodeedi poolt, selle peal ka näidatud
õhuliini torude kõrgused.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee> www.corle.ee